powrót

Kasa Stefczyka - Pożyczka FIT

Kasa Stefczyka - Pożyczka FIT

Czasem po prostu czujesz, że pora zrzucić z siebie ciężar… prawda? Nie czekaj – odchudź swoją ratę już dziś! W Kasie Stefczyka nie odchudzimy Twojego kota… Możemy odchudzić Twoje raty, by były proste do spłaty! Przyda się w tym Pożyczka Fit.

Zalety:

  • jedna wygodna miesięczna rata zamiast wielu z opcją zmniejszenia jej wysokości
  • możliwość skorzystania z wakacji kredytowych
  • 0% prowizji

Możesz skorzystać z Pożyczki Fit, jeśli:

  • chcesz skonsolidować zobowiązania w innych niż Kasa Stefczyka instytucjach finansowych,
  • masz w nich pożyczkę gotówkową, ratalną, kredyt samochodowy, kartę kredytową, kredyt w rachunku płatniczym czy debet w rachunku osobistym.

Decyzja kredytowa zależy od indywidualnej oceny zdolności kredytowej.

Przykład reprezentatywny z dnia 2.01.2018 r. dla Pożyczki Fit: Całkowita kwota kredytu wynosi 47 880 zł. Zmienna roczna stopa oprocentowania dla całkowitej kwoty kredytu wraz z kredytowanymi kosztami (prowizją: 0 zł, opłatą za dwa przelewy: 120 zł) wynosi 6%. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO): 6,23%. Czas obowiązywania umowy – 119 miesięcy, 118 miesięcznych rat równych: 536,19 zł oraz ostatnia, 119. rata: 536,57 zł. Całkowita kwota do zapłaty: 63 806,99 zł, w tym odsetki: 15 806,99 zł. Okres kredytowania od 12 miesięcy do 120 miesięcy.

WYNAGRODZENIE

  • CPL 6 zł netto za dodzwonione, potwierdzone dane i zainteresowanie ,
    brak postępowania komorniczego oraz BIK oceniony przez klienta jako rokujący ,jako leada zaakceptowanego będziemy traktowali osoby spełniające wytyczne (udany kontakt + pozytywny lub neutralny bik + wiek 30+).
  • CPS 1.5% od wartości udzielonych pożyczek

W przypadku tej kampanii wypłata prowizji nastąpi po otrzymaniu od Reklamodawcy Raportu z uzyskanych przez Wydawców Konwersji.

Definicja leada krótkiego:
1. Lead krótki jest to osoba, która wypełniła formularz kontaktowy znajdujący się na stronie. Kontakt przekazywany jest do call center, gdzie przeprowadzana jest wstępna rozmowa w celu sprawdzenia potencjału sprzedażowego klienta. Klient otrzymuje wstępną decyzje kredytową i dane są przekazywane do placówki. Leady rozliczane są w modelu hybrydowym CPL + CPS.

2. Za CPL nie rozliczamy się gdy: (powody odrzuceń wniosków i status):
- BŁĄD - leady z błędnymi danymi, błędny numer, pomyłka
- FAKE – osoba nie składała zapytania
- DUPLIKAT (osoba jest już w naszej bazie=osoba złożyła leada w innym procesie, lub jest już obsługiwana przez placówkę)
- BRAK POTENCJAŁU osoby nie spełniające kryteriów udzielania pożyczki (nieakceptowalny dochód – szczegóły opisane w dodatkowym załączniku, brak zdolności, negatywna historia w BIK, negatywny KRD)
- NIE ODBIERA – osoba nie odebrała telefonu pomimo kilku prób kontaktu,
- BRAK ZGODY – osoba nie wyraża zgody na nagrywanie, nie wyraża zgody na uzupełnienie danych w procesie call center, żądanie usunięcia danych osobowych, rezygnacja bez podania przyczyn,
- BRAK ROZMOWY – osoba nie jest zainteresowana rozmową z konsultantem,

3. Rozliczamy się za lead - CPL, który posiada POTENCJAŁ SPRZEDAŻOWY
- lead jest poprawnie wypełniony przez użytkownika umożliwiający kontakt,
- osoba potwierdza wypełnienie i przesłanie formularza kontaktowego,
- osoba spełnia podstawowe kryteria udzielania pożyczek bankowych,
- osoba jest zainteresowana rozmową z konsultantem i poznaniem oferty,

4. CPS - rozliczone jest w momencie uruchomienia pożyczki dla klienta

dołącz do programu