powrót

Play CPC

Play CPC

Celem programu jest promocja oferty sklepu internetowego sieci komórkowej PLAY.

W sklepie internetowym nowy lub aktualny klient ma dostęp do kompletnej oferty PLAY - telefonów w abonamencie i na kartę, mobilnego internetu, usług dla firm - oraz specjalnych (niedostępnych w innych kanałach) promocji. Sieć prowadzi bardzo intensywne działania marketingowe we wszystkich mediach i jest powszechnie znaną marką, co pozytywnie wpływa na zainteresowanie ofertą i zwiększenie konwersji.

WYNAGRODZENIE

  • CPC - 0,70 zł

W przypadku tej kampanii wypłata prowizji nastąpi po otrzymaniu od Reklamodawcy Raportu z uzyskanych przez Wydawców Konwersji.
 

DANE DO MAILINGU
Tytuł:  Wybierz ofertę specjalną w Play i zgarnij prezenty na Święta! Sprawdź >>

NADAWCA: 
PLAY oraz nazwa bazy (slash, „&”, „+”, „i” – tego typu zapis) 
   
STOPKA: 
Mailing wysłany przez NAZWA FIRMY - administratora bazy adresowej 
NAZWA BAZY na zlecenie P4 sp. z o.o. (ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, 
ok@pomocplay.pl, www.play.pl). 

dołącz do programu