28 Marca
2019
powrót

10 najlepszych darmowych narzędzi

Darmowe narzędzia dla marketingu afiliacyjnego.

10 najlepszych darmowych narzędzi

Wszyscy kochają narzędzia, które powodują że nasza praca staje się lżejsza. Na rynku dostępnych jest wiele naprawdę fajnych i tanich narzędzi, które wprowadzą Twój marketing afiliacyjny na wyższy poziom. Skorzystaj z nich i ułatw sobie pracę !

Czego potrzebują wydawcy?

Każde narzędzie wymaga od Ciebie rejestracji. Zanim to zrobisz zastanów się dobrze czego potrzebujesz.

Strona www

Tak, zgadza się możesz prowadzić działania afiliacyjne bez strony internetowej, ale po co? Twoja strona może być źródłem wysokiego dochodu, sprawdź to.

Wybór domeny

Tutaj niestety trzeba będzie zainwestować małe środki finansowe. Zakup domeny jest płatny ale jeżeli znajdziesz fajną i jeszcze nie użytą nazwę, twoja domena będzie naprawdę tania. Chcesz trafnie wybrać nazwę bloga wejdź na stronę LeanDomainSearch opisz w paru słowach co chcesz robić, a w zamian dostaniesz ciekawe nazwy do wyboru.

Wybrałeś domenę teraz czas na hosting znajdź odpowiedni. Rozejrzyj się dobrze, z reguły pierwszy rok działania to grosze !

Kreator stron

Tutaj jest tylko jeden możliwy wybór – Wordpress.com. Darmowe motywy, prosta instalacja, a przede wszystkim dziecinnie proste umieszczanie linków afiliacyjnych, które wygenerują Twój dochód. Wordpress.com to przyjazna użytkownikom platforma, a obsługę załapiesz szybciej niż Ci się wydaje.

Projektowanie

  • Strona musi być atrakcyjna – wiadomo. Zarejestruj się na Canva.com. Znajdziesz tam mnóstwo fajnych grafik, które ożywią Twoją stronę. Wciel się w rolę UX-a i zaprojektuj swoją stronę jak profesjonalista.

Oprogramowanie e-mail

Teraz twoja strona internetowa jest skonfigurowana, następnym krokiem jest zastanowienie się nad tym, jakie oprogramowanie e-mail będzie używane do przechwytywania potencjalnych klientów, tworzenia list i wysyłania kolejnych e-maili. Co więcej, oprogramowanie do obsługi poczty e-mail może pomóc w usprawnieniu pracy dzięki wysyłaniu zautomatyzowanych wiadomości e-mail w ustalonych punktach aktywacji i działa przez 24 godziny na dobę.

Niektóre programy pocztowe są bezpłatne dla określonej liczby kontaktów lub do podstawowego użytku. Ale jeśli dodasz więcej kontaktów, wyślesz dodatkowe e-maile lub skorzystasz z usługi autorespondera, rachunki zaczną się budować. Jeśli masz ograniczoną liczbę subskrybentów i ograniczoną liczbę e-maili wysyłanych co miesiąc, dostępne są różne bezpłatne opcje, w tym MailChimp.

Analiza użytkowników

W marketingu afiliacyjny badanie i analiza użytkowników jest niezbędna. Wykorzystaj dostępne narzędzia do tego, aby przygotować treści dla swojej grupy odbiorców.

Trendy wyszukiwania

Podczas planowania nowej kampanii, bardzo ważnym elementem jest poznanie obecnych trendów na rynku Internetowym. W tym miejscu pojawia się Google Trends, które dostarcza wszystkie statystyki na temat zachowania użytkowników w sieci.

Badanie odbiorców

Świetny darmowym narzędziem wykorzystywanym przez sieci afiliacyjne jest funkcja reklamowa Facebook Audience Insight. Pozwala na zbadanie grupy docelowej oraz jej wartości marketingowej. Możesz skonfigurować swoją docelową grupę odbiorców, a Facebook zwróci Ci informację czy i jak w nią inwestować.

Drugim niezbędnym narzędziem dla marketingu afiliacyjnego jest Google Analytics. Jeżeli prowadzisz własny serwis www to skonfigurowanie Google Analytics jest niezbędne. Dzięki tej funkcji udostępnionej przez Google otrzymasz informację jak zachowują się użytkownicy na twojej stronie, kto jest odbiorcą strony oraz z jakiego miejsca pozyskujesz nowych fanów.

Ciekawym rozwiązaniem do śledzenia ścieżki użytkownika na Twojej stronie jest Hotjar. Heatmapa, która zwróci Ci informację gdzie najczęściej klikają użytkownicy oraz gdzie zatrzymuje się ich wzrok. Dzięki temu przeanalizujesz swoje artykuły, kreacje reklamowe które przyciągają największą uwagę.

Badanie słów kluczowych

Badania nad słowami kluczowymi może być Twoją przewagą. Jest to tytaniczna praca do wykonania, która nigdy się nie kończy bo trendy wciąż się zmieniają. Aktualizacja słów kluczowych w działaniach afiliacyjnych zapewni Ci, że jesteś na dobrej drodze do osiągniecia wysokich zysków. Analiza słów kluczowych jest niezbędna w optymalizacji SEO, generowaniu ruchu, planowaniu treści oraz strategiach marketingowych i reklamach.

Długie słowa kluczowe

Ponad 70% wyszukiwani składają się z długich fraz. Bardzo dobrym narzędziem do badania tego typu słów jest Google Suggest. Wpisz swoją frazę, a w zamian otrzymasz wiele pomysłów opartych na danych historycznych Google.

Keywords planner

Kolejne narzędzie Google to Keywords Planner. W tej chwili dostępne jest tylko dla użytkowników wykorzystujących Google Ads. Założenie konta Google Ads jest w zupełności darmowe, także za darmo możesz wykorzystać narzędzie do swoich działań afiliacyjnych. Sprawdź prognozy wyszukiwania dla swoich fraz lub zobacz co Google proponuje dla Twojej strony docelowej.


Narzędzia są niezbędne w marketingu afiliacyjnym. Każda sieć afiliacyjna wykorzystuje powyższe narzędzie do optymalizowania swoich działań. Darmowe narzędzia, dostępne dla wydawców umożliwiają zwiększenie potencjału wydawców oraz, co najważniejsze uzyskanie większego zysku. Dzięki narzędziom przedstawionym powyżej masz szereg opcji by wejść poziom wyżej niż Twoja konkurencja. Działaj i pamiętaj, że w bluepartner znajdziesz najlepsze oferty i niezbędną pomoc.